aire bra فرم دهنده سینه آیر برا

جستجو در سایت آیر برا

جستجو

فروشگاه اینترنتی گن های فرم دهنده سینه آیر برا و آه برا اسلیم لیفت

  منوی اصلی

صفحه نخست

خرید نقدی

خرید عمده

خرید دستی

گارانتی محصولات

لیست محصولات

رهگیری محصولات

فهرست مقالات

تماس با ما

 

طبقه بندی محصولات

فرم دهنده سینه آیر برا aire bra

گن فرم دهنده آه برا ahh bra

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت

تیشرت لاغری مردانه اسلیم لیفت

تبلیغات

سایت فروش گن لاغری کاسمارا از شرکت فورم ایزی

پشتیبانی سایت آیر برا

 

روشهایی برای کوچک کردن سینه ها

 

چند تمرین برای سفت کردن و کوچک کردن سینه ها

 

کاهش سایز سینه ها



یکی از بی خطر ترین راههای کاهش سایز سینه بزرگ ماساژ است که من خودم در مورد چند خانم انرا انجام داده ام و نتیجه عالی بود .اما اگر ماساژور بخواهد از ژل لاغری قبل از ماساژ استفاده کرده بعد روی آن را با مشمع پوشاند و طی چندین جلسه ماساژ به راحتی شاهد کاهش سایز خواهید بود.
ماساژ و ورزش فراموش نشود.
از دستگاه وکیوم سینه بعد از ماساژ با ژل لاغری میتوان برای افزایش خون رسانی و سفت تر شدن وهم برای جمع شدن سینه میتوانید استفاده کنید.
البته ورزشهای خاصی نیز در این زمینه وجود دارد. البته قبل از همه یک بررسی هورمونی و سونوگرافی از غده فوق کلیوی و تخمدان باید انجام گیرد.

همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. اما اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است، از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آنهاست.

اگر می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید به شما بگویم که خیر، شما نمی توانید عضله خود را کوچکتر کنید بلکه می توانید با استفاده از تمرینات و روشهای ذکر شده بافت چربی روی عضله را کمتر کرده و عضله را قویتر کرده و سینه ای زیباتر داشته باشید.

برای این منظور سه حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی ۶ تا ۸ هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکراره، ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.



١-پوش آپ اصلاح شده

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید.



٢-پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.



٣-پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.



٤-انجام ورزش انقباض

با دست راست آرنج دست چپ و با دست چپ آرنج دست راست را محکم بگیرید به سمت هم فشار بدهید و بعد رها کنید.

در بزرگ کردن سیــنه ها دستها به سمت هم فشار وارد میکنند و عضلات منقبض شده ولی رها نمیشود تا یک دقیقه ولی در کوچک کردن سینه با هر شماره دستها فشار وارد کرده و رها میشود یعنی با ۶۰ شماره ۶۰ بار سیــنه منقبض شده و رها میشود.
اگر بتوانید در طول روز ۲۰ تا ۴۰ بار مرتب سیــنه ها را به اینصورت تمرین دهید نتایج بسیارعالی ازاین کار میگیرید.
ولی یادتان باشد تحت هیچ شرایطی سیــنه ها را منقبض شده نگه ندارید.
منقبض کنید --- رها کنید
دستها با هر ضربه به سمت هم یک شماره میشمارید. درست بر عکس کوچک کردن که تا ۶۰ میشمردید و بعد رها میکردید.



٥-رژیم گرفتن

اکثر خانمهایی که سیــنه های بزرگ دارند مشکل شکم و باسن های بزرگ را هم تحمل میکنند. زیرا اکثر کسانی که سینه های بزرگ دارند بیشتر از انباشت چربی در منطقه سینه میباشد. پس با یک رژیم غذایی درست براحتی مشکل را رفع کنید.



٦-رفتن به سونا و شنا

شنا بهترین ورزش برای کوچک کردن سیــنه هاست مخصوصا شنای کرال و شنای قورباغه به کوچک شدن باسن و سینه ها کمک میکند. شنای سرعتی و قدرتی سیــنه ها را تا ۵ سایز کوچک میکند به شرطی که هفته ای۳ بار به استخر بروید و هر بار ۴۵ دقیقه شنا کنید.


کدام گیاهان دارویی برای کوچک کردن سینه ها مفید هستند ؟
۴ دی ۱۳۹۱ » زنان » 15,824 بار مشاهده شده » ۶۶ نظر

یکی از مسائلی که در تمام دختران و خانم ها اهمیت داره و اونها رو نگران میکنه اندازه ی سینه ها است . آن دسته که دارای سایز کوچک هستند به دنبال روشهایی برای بزرگ کردن سینه ها هستند . دختران و زنانی هم که دارای سینه های بزرگ هستند و از دردسرها و مشکلات اون خبر دارند ، به دنبال روشهایی برای کوچک کردن سایز سینه میگردند . اگر بخواهیم برخی از مهمترین این مشکلات رو بیان کنیم ، باید به موارد زیر اشاره کنیم :

درد شانه و دوش
درد ناحیه گردن و گرفتن زیاد عضلات گردنی
سر درد
درد در ناحیه لگن و پاها
قوز و مشکلات مربوط به کمر

علاوه بر موارد بالا که بیشتر عوارض جسمانی حاصل از بزرگ بودن بیش از حد سینه هاست ، سایر مشکلات شامل عدم تناسب لباس و مشکلاتی از این قبیل رو هم میشه درنظر گرفت . حال که با بعضی از مشکلات و معضلات داشتن پستان های بزرگ آشنا شدید بهتره بدونید تنها راه کوچک کردن اونها جراحی نیست ، روش های دیگری هم وجود داره که در منزل میتونید انجام بدید و نتیجه اونها کاهش سایز خواهد بود . در این مطلب قصد داریم روش استفاده از گیاهان دارویی را مورد بررسی قرار دهیم و در قسمت های بعد به بررسی سایر روشها خواهیم پرداخت .

تیشرت لاغری مردانه اسلیم لیفت

slim lift مردانه تکی و جفتی

تیشرت لاغری مردانه اسلیم لیفت slim lift

قیمت تک : 30000 تومان

قیمت جفت : 55000 تومان

خرید پستی تیشرت لاغری مردانه slim liftتوضیحات بیشتر تیشرت لاغری مردانه

 

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت

slim lift تکی و جفتی

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت slim lift

قیمت تک تایوانی : 45000 تومان

قیمت جفت تایوانی : 90000 تومان

   

سوتین فرم دهنده آه برا اسلیم

ahh bra slim lift تکی و 3 تایی

گن فرم دهنده سینه آه برا ahh bra اسلیم لیفت

قیمت تک : 27000 تومان

قیمت 3 جفت : 60000 تومان

 

سوتین فرم دهنده سینه آیر برا

aire bra تکی و 3 تایی

سوتین فرم دهنده سینه آیر برا aire bra

قیمت تک : 39000 تومان

قیمت 3 جفت : 100000 تومان

 

برچسبهای سایت سوتین فرم دهنده سینه

گن سینهخريد گن لاغری سینهگن فرم دهنده سینهفروش ایر برافروش فرم دهنده سینهخريد اينترنتي گن سینهگن سینهقيمت سوتین فرم دهنده سینهخريد سوتین لاغریسوتین فرم دهنده آیر برا,  aire bra, خرید اینترنتی آیر براخرید سوتین سینهسوتین فرم دهنده سینه ایر براآه برا اسلیم اسلیم لیفتفروشگاه سوتین فرم دهندهگن فرم دهنده سینه فرم دهندهفرم دهنده سینه ارزانگن سینه با کیفیتگن بالا برنده سینه سوتین بالا برنده سینهپف دهنده سنهخرید پروتز سینه, مجیک برا, فرم دهنده، سفت کننده سینه، کوچک کننده سینه، بزرگ کننده سینه

 

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت    گن لاغری مردانه

خرید اینترنتیفروش اینترنتیخرید پستیفروش پستی

 

پیگیری مرسولات :

 

كليه حقوق براي سايت خرید فروش اینترنتی گیرنده محفوظ است

گن لاغری مردانه - گن لاغری زنانه - اسلیم لیفت - گن لاغری زنانه کاسمارا - گن لاغری شکمی کاسمارا - فرم دهنده سینه کاسمارا

گن لاغری فورم ایزی - گن لاغری مردانه کاسمارا casmara - گن لاغری کاسمارا - فروشگاه گن لاغری

sitemap.xml  sitemap.html sitemap  ror.xml urllist